Utmaning

8 fakta om den ensammaste bloggaren.
- De ända som verkligen förstår mig på djupet, är min fiskar.

- En av mina hobbies är att stoppa upp små djur.

- Jag sitter ofta hemma och spelar dator och önskar att jag hade en flickvän.

- Det händer då och då att jag följer efter tjejer för att få veta var dom bor.

- Jag har nyligen övergått från att vara en kille som ser till tjejernas inre och nästintill skita i utseéndet, Till att gilla sminkomaner Och det är så himla skönt.

- Jag är medlem på Skype. Jag sitter alltså och ringer till okända nummer för att höra en annan människas röst, dock inte uppskattat.

- Jag är jättepigg när jag vaknar. speciellt på en skoldag, ännu en dag av att se andra människor med vänner.

- Jag är en självständig person och har valt själv att inte ha en flickvän som håller mig tillbaka.

Jag utmanar:
ingen, det finns en anledning till bloggens namn.




Kommentarer
Postat av: Anonym

dude... you're creepy

2009-01-18 @ 17:37:54
Postat av: superlonely

no, i am a very speciell boy

2009-01-18 @ 18:28:36
URL: http://superlonely.blogg.se/
Postat av: Bobo

Hahaha, skönast !

2009-01-19 @ 01:33:16
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Freddz0r

haha underbar :D Cool som fan.

2009-01-20 @ 08:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0